2015. július 8., szerda

Elmaradtam

Igen, az utóbbi időkben nem sok mindent írtam. Lehet mert nem volt időm és olyan melegem van, hogy rásülök a műbőrre? Dehogy. Csak egyszerűen nem juthatok el mindenhova. Erre mondják, hogy ember tervez, Isten végez - ezt én csak úgy hívom: belepofázás :D - , mert van az, amikor eltervezzük, hogy na, ma akkor ezt és ezt és így meg úgy. Megvalósulni meg pont annyi szokott belőle, hogy a következő dolgot el kell halasztani....
Nade, nem dumálok, hozom a képeket.
Első helyen legyen, időben visszafelé vasárnap. Amikor is éppen csak felcsavarták a fűtést.
Gondoltam megyek egy 25 km-s karikát. Íme, Badacsony. A helybéliek szerint :D Ugyanis ez ”csak” egy földkupac ahhoz képest, de szép ;) Ezt egyébként az M1 jobb oldalán látod, ahogy mész fővárosunk felé.
 Ne kérdezd mit keresett a szántóföldek felett. Remélem nem vizet, mert az bizony erre nincs, ahol ez a szürke gém tartott terepszemlét.
 Mire megjártam ezt a kört, kánikula lett. Hazaérve fürdőt biztosítottam az apró szárnyasoknak.
Ki is használtak nagy örömmel.
 Még az aprólékoknak is jutott belőle :D
 Természetes fel is frissültek tőle ;)
 S egy kis szórakozás a legidősebb objektívvel...
Nem hiába, ha hőség, akkor a kaktuszok kivirulnak ;) Névnapi köszöntőm volt tőle. Kitett magáért.
 Árnyékos részen a bársonyvirág is megmarad, elviseli a forró levegőt, de a víz ekkor sem hiányozhat.
Máskülönben nem volna ilyen szép, kontrasztos színük.
Van ahol még hűvösebb van. Nagy szerencsénkre a lakás nem hevül túl, így elviselhető a meleg.
Fehér Istenünk is élt a helyzettel, jókat aludt a hideg járólapon :D
 Próbáltam én is, de el-el kalandoztam az udvaron. Lehet a sok kis bogár, ha tehetné, felülne a léggömbvirágra és elindulna valamivel elviselhetőbb helyre...
 ...ahol nem csak kellemesebb az idő, de selymesebb a levegő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése