2015. június 30., kedd

Napisten


Ő volt ugye Héliosz, s mint már említettem párszor (meg lehet, sőt, fogom is) a régi Zenit fényképezőgépet, melynek egy Helios 44m-4 objektívje is felkerülhetett a digitális masinára.
Nem hiába a név, remek a fényereje és a képalkotása. Természetesen totális kézi beállításokkal ;)

Kíváncsi voltam, mit tudok elérni vele. Nem, nem az objektívet teszteltem, hanem magam. :D
 Épp csak egy leheletnyit csavartam a fókuszállítón, de mégis micsoda eszmélet változás látható a képen. Igen, már megint a drón. Mit csináljak vele? imád és kész :D
Maradjunk a napfénynél, de most már egy másik objektívvel (Canon EF 28–105 mm f/3.5–4.5 USM)
De még mindig manuális üzemben! Nem csak gépileg, hanem az autófókuszt is kivéve. Nem gondolni arra, hogy ez most sikerülni fog, biztos eredmény. De tényleg, s ezt már több alkalommal is megfigyeltem. Két fénykép, elsőre az elképzeltek szerint. Nafene! o.O

Diófa alatt sok-sok, pici drón lebeg. Szemben a nappal nem is látni őket, de annak háttal sem. Oldalról viszont az üvegtest, mint valami kicsi izzó. Világít.
 De van ám buktatójuk is az ágak között. ”Üvegszál” pókháló formájában ;) Furcsamód, közelről nem látni, ahogy a napfény szaladgál ezen a lehelet vékony szálon. 2-3 méterről viszont csillog-villog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése