2015. június 30., kedd

Megadom magam


Reggel, ébredés után, első utam a fóliába vitt. Hova máshova? :D Tegnap már figyelgettem, hogy egyes kaktuszok ma robbanni fognak, vagy legalábbis reméltem, mert az éjszaka derült volt, mára pedig nyarat ígértek.
Kérem szépen, bejöttek a számítások.
Echinopsis kaktuszt már mutattam neked, fehérben. Ez enyhén rózsaszín a külső szirmain.
De mutatok jobbat. Erről a növényről 3 éve vettem le egy sarjat. Lásd a különbséget :)
Maradjunk még egy kicsit a pink világában (mert vannak akik rózsaszínben látják a világot).
Őt már nagyon vártam. Egyszer virágzott a 4 év alatt, s most, ma, hát nem kicsit odavágott a várakozásaimnak. Eszmélet színe van és a virágának formája, elhelyezkedései... Hmm! ;)
De jöjjenek a csöppségek. Nekik szintén vannak tüskéik, némelyik megfoghatatlan, még csipesszel, kesztyűvel is. Kedves ismerős kérdezte az alábbiakat: Basszus hogy lehetnek ilyen szépek? Azokkal a rohadt tüskékkel...
A válasz egyszerű: Így. :D Bizony, azok a tüskék védekezésre utalnak többnyire, de a biológiát most hagyjuk ki. Ám, ha megfigyeled, ilyenkor megadják magukat, ugyanis minden virág jóval a tüskéken kívül van. ^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése